0512 21 24 02 (ma t/m vrij van 08:00 tot 17:00)

Klantenservice

We staan voor u klaar. Ook als er wat stuk gaat terwijl u vindt dat het niet uw schuld is of wanneer u graag wat gewijzigd ziet in onze service. Bel ons, stuur een e-mail of schrijf eventueel een brief. Vertel ons wat u graag gewijzigd ziet en hoe we u kunnen helpen. Vermeld ook uw naam, telefoonnummer, klantnummer, factuurnummer en het artikel of apparaat waar ’t om gaat. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Horecastyle bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Stuur uw reactie naar:

Bel naar:
Email:
0512 212 402
info@horecastyle.nl
Stuur uw brief naar: HorecaStyle
Ampèrelaan 7-8
9207 AM Drachten

 

Kijk voor uw overige vragen bij:

Kunnen wij u ergens mee helpen?

Vragen over dit product? U kunt ons op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.00 bellen op 0512 21 24 02 Maar u kunt ons uiteraard ook mailen via het contactformulier als u dat gemakkelijker vindt.

image-description