0512 21 24 02 (ma t/m vrij van 08:00 tot 17:00)

Klantenservice

Bestellen

U kunt alle producten via de webshop bestellen. Kies uw gewenste artikel, vul uw factuur- en afleveradres in en kies uw voorkeur voor uw betaling. De door u bestelde artikelen worden door PostNL of DPD geleverd. Bij HorecaStyle zijn de volgende betaalmethodes mogelijk:


✓ iDeal
✓ Bankcontact (Mister Cash)
✓ Creditcard (Visa & MasterCard)
✓ PayPal
✓ Afterpay


Bent u op zoek naar een horeca product dat niet in onze webshop staat? In 99% van de gevallen kunnen wij u dit product toch leveren! Het enige wat u hoeft te doen is ons even te bellen, dan kijken wij gelijk wat wij voor u kunnen betekenen.


Levertijd & gebied

De meeste producten hebben een levertijd van 1 à 2 dagen. Dat betekent dat wat u vandaag besteld, al over enkele dagen in huis heeft. HorecaStyle levert standaard in Nederland, Duitsland en België en op aanvraag door heel Europa.


▶ Hier leest u meer over de bezorging & installatie


Verzendkosten

Verzending is gratis wanneer u voor een aankoopbedrag van € 100,00 excl. btw (€ 121,- incl btw) koopt of meer. Komt uw bestelling onder de € 100,00 uit, dan vragen wij € 7,50 verzendkosten voor verzendingen in Nederland en België.


Retour & hulp na aankoop

Ook na het doen van een aankoop staan wij voor u klaar. Samen zullen wij altijd kijken naar een oplossing wanneer een product niet naar uw tevredenheid is. U heeft sowieso altijd 14 dagen bedenktijd waarin u gratis kunt ruilen. Heeft u een vraag over uw product, wij adviseren u graag!


Hier leest u meer over het retourneren


Reparatie

Wanneer een product onverhoopt kapot gaat, kunt u ons bellen, een e-mail sturen of een brief schrijven. Graag horen wij van u wat er kapot is en hoe wij u verder kunnen helpen. Vergeet niet uw naam, telefoonnummer, klantnummer, factuurnummer en het artikel of apparaat te vermelden waar het om gaat. Wij zullen na ontvangst van uw bericht zo snel mogelijk contact met u opnemen.


Hier leest u meer over uw garantie & reparatie


Klachten

Allereerst onze excuses. Wij vinden het erg vervelend dat u een klacht heeft over onze dienstverlening. Graag horen wij van u, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Daarom vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dat kan per e-mail, telefonisch of per reguliere post. Na ontvangst van uw klacht, ontvangt u van ons binnen 14 dagen een bevestiging van ontvangst. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

HorecaStyle is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Indien gewenst, kunt u ook contact met hen opnemen voor uw klacht. Mocht deze bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden voor beide partijen, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Contactgegevens

Telefoonnummer*: 0512 - 212 402

E-mail: info@horecastyle.nl


Postadres:

HorecaStyle
Ampèrelaan 7-8
9207 AM Drachten


Of gebruik ons contactformulier op de website


*Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 17.00 uur.



Kunnen wij u ergens mee helpen?

Vragen over dit product? U kunt ons op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.00 bellen op 0512 21 24 02 Maar u kunt ons uiteraard ook mailen via het contactformulier als u dat gemakkelijker vindt.

image-description